13. 07. 2017

Marketingový tým Volvo Trucks vždy tvrdě pracoval a přicházel s originálním obsahem. Nyní mají na kontě i zápis v Guinessově knize rekordů.

Unboxing je na internetu stále populární téma. Většinou jde o nějakého youtubera, který před kamerou nemotorně rozbaluje nějakou elektroniku. Co se ale stane, když se do unboxingu rozhodne pustit marketingový tým z Volvo Trucks?

Tým postavil obří krabici na kovové modely a zabalil do něj svému zákazníkovi nový náklaďák Volvo VNL. Nyní už jen zbývá tuto novou hračku rozbalit. Toho se chopil teprve tříletý Joel Jovene a stal se tak držitelem světového rekordu v unboxingu. Na konci za pomoci pracovníka z Volva vyjíždí se svým „modýlkem“ na projížďku.

Celá záležitost je velmi roztomilá a připomíná nám, že Volvo Trucks si svůj marketingový tým vybral skvěle!

Pamatujete ještě na geniální spot s Jean-Claude van Dammem?

 

 

× Like
Baví tě Ventil?
Dej nám Like!