19. 04. 2018

Jen málo značek má tak snadno zapamatovatelné logo, jako právě Volkswagen. To se ale brzy změní

Automobilka Volkswagen neustále očišťuje své jméno po kauze Diesel Gate a snaží se prezentovat jako moderní automobilka na úrovni. Nic se přece nestalo, ne? Po představení několika elektrických modelů a zelené vize budoucnosti nyní chystá i nové logo. To by mělo více vystihovat současný look automobilky a změna nastane během roku 2019. Zatím dokonce ani sama automobilka neví, jak bude vypadat. Slova šéfa marketingu Jochena Sengpiehla mluví za vše „Nejsme teď v moc dobré formě a není to jen kvůli kauze s diesely.“

Podle jeho slov působí současné logo příliš „Německy“ a nezanechá v zákazníkovy žádné emoce. Moment, nebyla tohle vždy výsada Volkswagenu? Vyrábět střed všech středů? Spojení jednoduchého V a dvojitého W, je spojeno se značkou již od počátku věků a postupně se pouze modernizovalo. Poslední „facelift“ jednoho z nejslavnějších log na světě proběhl v roce 2012, kdy podstoupilo lehkou 3D kůru.

Moc nerozumíme tomu, jak chce automobilka přijít s lépe identifikovatelným logem, než je to současné. Znak Volkswagen je známý po celém světě stejně jako znak Coca-Coly, nebo McDonald´s. Designérské firmy tak čeká velký oříšek, tady jde totiž o hodně. Barvy by mohly zůstat stejné, přeci jen, modrá=elektřina a to by sedělo, když má Volkswagen zcela novou modelovou paletu založenou na elektrickém pohonu. Navíc nově chystaná továrna na jejich výrobu v německém Zwickau jich bude schopna vyprodukovat 1500 za den.

Také jste zvědaví s čím přijdou? Nebo čekáte na nový Focus RS, jako my? Jednoho VW máme i v našem výběru sportovních aut za rozumnou cenu

 

× Like
Baví tě Ventil?
Dej nám Like!