12. 11. 2018

Myšlenka, která se objevila v roce 2014, by se mohla dočkat sériové výroby.

Audi TT, stejně jako Miata odsouzené ke statusu auta pro kadeřníky, tu s námi je už dvacet let. Za tu dobu si prošla tři generace, a každou z nich se kadeřnického statusu postupně zbavovala. Ono uřídit TT RS už chce prostě koule*.

*poplatek za textové podporování kulturního stereotypu uhrazen

 

Před čtyřmi lety se na pařížském autosalonu představil koncept čtyřdveřového kupé, Audi TT Sportback, a dočkal se od publika nadšených ohlasů. A nyní to vypadá, že v příští generaci Audi Tourist Trophy, by měl dnes tolik oblíbené kupé, nahradit právě tento vůz. Novinka by měla trochu narůst do šířky, i do délky.

Podle automobilky by se takový vůz těšil větším prodejním úspěchům. Novinka bude stát na platformě MQB a bude se radovat z toho nejlepšího z koncernových skladů. Pod kapotou by se mělo objevit několik verzí pohonu, a to včetně mild-hybridu, dieselu, plug-in-hybridu, nebo samozřejmě čistá elektřina.

Audi by se tímto krokem stalo rivalem pro Mercedes-Benz CLA, nebo pro již dlouho očekávané BMW 2 Gran Coupé. Tento úmysl chápu, ale nechápu, proč Audi neudělá Audi A3 Fastback, čímž tohle auto prostě je. Sportovní vůz umře a místo něj tu bude další manažérské přibližovadlo v šedé uniformě. Akorát levnější a menší. Nebo se pletu? Učiní Audi nakonec tento krok?

× Like
Baví tě Ventil?
Dej nám Like!