07. 05. 2018

Poslední rozhovor s nynějším CEO koncernu Volkswagen přinesl nejednu zajímavou informaci ohledně budoucnosti některých koncernových značek.

Bývalý šéf koncernu Volkswagen Matthias Mueller, který na postu končil v dubnu tohoto roku se během své vlády snažil z koncernu prodat výrobce motocyklů Ducati a výrobce převodovek Renk. Vždy se však setkal s opozicí a to jak ze strany vysoce postavených lidí značky, tak i od rodin Porsche a Piëchů.

Dle slov nového šéfa tohoto německého cirkusu Herberta Diesse budou pro jiné než páteřní společnosti Volkswagenu, jako třeba Ducati, Renk, nebo Man diesel & turbo (neplést s výrobcem náklaďáků, tady se vyrábí třeba lodní motory) vytvořeny udržitelné plány, pod kterými se mohou dále rozvíjet. Úplné oddělení od Volkswagenu je ale prý také možné.

Automobilky Audi, Seat, Bentley a naše Škoda prý v budoucnu posílí – již teď spolu tyto značky sdílí platformy a hromadu dílů. Na adresu kauzy Dieselgate odpověděl Diesse, že se společnost nyní bude snažit vylepšit integritu a soulad celé značky. „Volkswagen se musí stát upřímnější, otevřenější a pravdivější.“

Mohlo by se vám líbit

Volkswagen měl prototyp sportovního vozu EcoRacer s motorem TDI a spotřebou 3,4 litru
03.05. 2018
Volkswagen měl prototyp sportovního vozu EcoRacer s motorem TDI a spotřebou 3,4 litru
#koncepty #prototyp #volkswagen

Co by se stalo s Ducati při případné separaci od koncernu se nyní můžeme pouze dohadovat, ale vzpomeňte si, co se stalo, když koncern FCA pustil Ferrari. Snad bychom pak měli na víkendy silnější a hravější značku motocyklů.

Co myslíte? Měl by Diesse splnit Matthiasovo přání a nechat zmíněné značky napospas svému vlastnímu osudu?

× Like
Baví tě Ventil?
Dej nám Like!