14. 11. 2018

Těžko tomu uvěřit, ale Ferrari Portofino je tu s námi už jeden rok. Za tu dobu si zatím nikdo netroufl, ho trochu poladit. Až doteď.

Ferrari Portofino vystřídalo model California, jakožto základní model, a vstup do světa Ferrari pro movité zákazníky. California byla známá svým krásným vzhledem, na poměry Ferrari příznivo cenou, a hřmotným osmiválcovým motorem, který vykouzlil úsměv každému kolemjdoucímu na francouzské riviéře. Taky proto moc nechápu české ceny, které jsou i o dva miliony větší, než třeba v Německu.

Dvakrát přeplňovaný osmiválec produkuje 441 kW, což je rovných 600 koní. Německý úpravce Wheelsandmore nyní nabízí úpravu řídící jednotky, která motor ještě trochu zesílí. Výsledek produkuje 500 kW (680 koní) a točivý moment dosahuje monumentálních 870 Nm. Cena takové úpravy je 3360 euro (87 259,- Kč). To však není vše, co lze s Portofinem provést.

K mání je i ručně dělaný nerezový výfuk, který ještě více podtrhne syrovost osmiválcového motoru. Výfuk má dvě elektronicky ovládané klapky, které ovládají míru intenzity rozzlobenosti vašeho souseda. Cena, včetně dálkového ovládání, činí 3756 euro (97 540,- Kč).

Samozřejmostí jsou i kola. K dispozici je čtveřice různých 21 palcových disků. K mání je i set s jedna-dvacítkami vpředu a dvaadvacítkami vzadu. Základní set Fivestar, F.I.W.E, který vidíte na obrázku, vyjde na 11 101 euro (288 292,- Kč). Nejlevnější kola Fivestar s pneumatikami Hankook S1 Evo pak vyjdou na 7555 euro (196 200,- Kč).

Mohlo by se vám líbit

Render nového Ferrari F40 dělá z mužů uslintané prosťáčky
13.11. 2018
Render nového Ferrari F40 dělá z mužů uslintané prosťáčky
#F40 #ferrari #koncept #render

S přihlédnutím na pořizovací cenu, nejde o tak závratné položky. I když většina našich čtenářů má v hodnotě jednotlivých položek celé auto. Jako náhled do světa aftermarket tuningu pro ty nejrychlejší a nejvytříbenější vozy na světě to ale slouží dobře.

Vladimír Kadera

× Like
Baví tě Ventil?
Dej nám Like!