29. 09. 2018

Před nedávnem se nám objevilo první SUV od superautomobilky, Urus. Nyní si o tom šušká i Ferrari a Bugatti to očividně taky nenechá jen tak.

Stephan Winkelmann je na postu šéfa Bugatti teprve od ledna letošního roku. Předtím působil v Lamborghini a Audi Sport. Ke své práci u Bugatti přistupuje podle všeho zodpovědně. Nedávno nám představili Divo, limitovanou sérii lépe ovladatelného Chironu s ještě elegantnější karosérií a nyní je prý automobilka připravena zahájit vývoj a produkci druhého modelu.

„Zohledníme všechny typy karosérií a prozkoumáme regionální trh. Nebudeme dávat naše peníze do něčeho co je na úpadku“. Tím chtěl Winkelmann říct, že si nejdřív pořádně prozkoumají, zdali je segment SUV stále na vrcholu a má cenu se do něj pouštět i s tak finančně náročným projektem, jako je jeho stavba a vývoj.

Když se u Lamborghini chystal Urus, byl Stephan ještě u kormidla, takže zřejmě tenkrát věděl co dělá. A když se podíváte do světa, kde se to jen hemží představováním Sport Utility Vehicles od automobilek, do kterých byste to nikdy neřekli, je ještě možná čas s tím přijít.

Mohlo by se vám líbit

Vše, co potřebujete o Bugatti Divo, hypersportu za sto milionů
25.08. 2018
Vše, co potřebujete o Bugatti Divo, hypersportu za sto milionů
#bugatti #Chiron #divo

Není to však první pokus o rozšíření modelové nabídky francouzské značky. Pozornost Bugatti směřovala v jednu chvíli i ke čtyřdveřovému sedanu, vycházejícího z prodloužené platformy Chironu. Měl nosit jméno Galibier, ale z projektu sešlo, protože je prý tento segment již v úpadku. SUV teď prostě táhne.

Když už i Ferrari se rozhoupalo takový krok učinit? Již brzy se strhne bitva o nejvýkonnější, nejrychlejší a nejzbytečnější automobil na světě. Ve hře je Lamborghini, Bentley, Bugatti a Ferrari. A co přijde dál? McLaren? Asi jediné takto luxusní SUV, které dává smysl je britský Cullinan.

foto: Hum3D

Vladimír Kadera

 

× Like
Baví tě Ventil?
Dej nám Like!